Oh but God i want to let it go

Lithium, don’t want to lock me up inside.
Lityum,beni içeri kilitlemeni istemiyorum

Lithium, don’t want to forget how it feels without…
Lityum,yokken…nasıl hissettiğimi unutmak istemiyorum

Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
Lityum,aşkın içinde kederimle birlikte kalmak istiyorum

Oh but God I want to let it go
Ama tanrım,gitmesine izin vermek istiyorum

Come to bed, don’t make me sleep alone
Yatağa gel,beni yalnız uyutma

Couldn’t hide the emptiness, you let it show.
Boşluğa saklanamazdın,göstermesine izin ver

Never wanted it to be so cold.
Çok soğuk olmasını istemedim asla

Just didn’t drink enough to say you love me.
Sadece beni sevdiğini söyleyecek kadar içmedin

I can’t hold on to me
Kendime dayanamıyorum

Wonder what’s wrong with me.
bende yanlış olan nedir merak ediyorum

Don’t want to let it lay me down this time.
Beni şuan aşağı bırakmanı istemiyorum

Drown my will to fly.
Boğularak uçacağım

Here in the darkness I know myself
Burada karanlığın içinde ,kendimi tanıyorum

Can’t break free until I let it go
Gitmeme izin verinceye kadar beni özgürce koparamazsın

Let me go
Gitmeme izin ver

Darling, I forgive you after all.
Sevgilim herşeyden sonra seni affediyorum

Anything is better than to be alone.
Herşey yanlız olmaktan daha iyidir

And in the end I guess I had to fall.
Ve sanırım sonunda düşmüş olacağım

Always find my place among the ashes.
Daima yakılmış cesedin küllerinde bir yerde ara

I can’t hold on to me,
Kendime dayanamıyorum

Wonder what’s wrong with me.
Bende yalnış olan ne,merak ediyorum

Müzik aylığı tutmaya Şubat ayında başlamıştım ve dün farkettim ki her ayda varlığını koruyan tek şarkı Lithium. Ben öyle müziği harika,vokali süper diye bir şarkıya sarmam kesin altında başka anlamlar vardır,çoğu zaman ben bile bilmem. Lithium içindeki pek çok söz ve altındaki pek çok anlamla lokal ruh halimi yansıtan bir şarkı ki Evanescence adlı grubu pek sevmediğim düşünülürse haddinden fazla başarılı olduğunu kabul etmem gerek.

Öncelikle Lithium‘un kelime anlamı olarak bir sakinleştirici,şarkıdaki anlamı olarak da bir kişi olduğunu varsaymaktayım ki bu dediğim benzetme benim lokal ruh halim için de geçerli olmakta. Bırakmak zorunda olduğunu bilirsin, sana zarar verdiğini bilirsin ancak kullandığında sana iyi geldiği gerçeğini de inkar edemezsin. Sonrasındaki yan etkilerini görmezden gelebilecek kadar iyi hem de. Artık çığlıkların “Beni bırak” yakarışlarına dönmesi de kaçınılmazdır tabi bu ilişki içinde.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları