20 Ağustos 2009 Perşembe

Kişisel bir intihar

Birtanecik slolganım; Kişisel bir intihar. Peki ama neden?
Bu söz muhteşem bir Kreş şarkısının adıdır. Şarkıyı çok severim,o ayrı ancak slolgan olma sebebi şarkı ile çok bağımsızdır. Bende takıntıdır tek cümlelik özetler. Bu blog işine giriştiğimde aşağı yukarı nasıl yazacağımı biliyordum tabii ki ama bunu nasıl özetleyebilirim,anlatabilirim bilmiyordum. Bu sırada kafamda çaldı şarkı ve kafamda bir ampul yandı.

Zaten yazma sebebim içimi boşaltmak,okunmak falan değilken bu kadar sansürsüz yazmanın(her türlü sansürden bahsediyorum) bir bedeli de var tabii ki. Birine kızıyorsun,yazıyorsun,sövüyorsun,gelip okuyor ve alınabiliyor tabi bu kesinlikle bir risktir. İşin Yüksek Promil bölümünden bahsetmiyorum bile. Bölümü açarken kendi kendime söz vermiştim burda yazan hiçbirşey ertesi gün değiştirilmeyecek diye. Ben zaten ağzı bozuk,”ne bok yersem ortada” biriyim ama alkolü de alınca açıldıkça açılıyorum. Ne hissediyorsam en hissettiğim haliyle yazıp internete koyuyorum; büyük risk. Zaten şu zamanda istediğini söylemek,olduğun gibi olmak başlı başına bir risk. Tüm bunlar da benim için Kişisel bir intihardı ben de ettim :)

İlk zamanlarda kendi kendime uyguladığım sansürler vardı mesela,küfür yazar arkasından yumuşatırdım yani okuyup da küfürlü falan dediğiniz bir çok yazı sansürden geçmiş haliyle sizlerleydi ama şimdi umrumda bile değil. “Ben köşe yazarı değilim,bir gazetede yazmıyorum,kitleleri peşimden sürüklemiyorum,kendi sitemde kendime niye sansür uygulayayım,okuyup rahatsız olan varsa okumasın aq” dedim ve saldım kendimi add new butonunun çayırlarına.

Ee şimdi okuyanı takmıyorsun da ne diye site yapıyorsun,siteye para veriyorsun bir de üstüne buraya yazmakla uğraşıyorsun Kıvılcım? -Seviyorum. Sitemi çok çok seviyorum. Hatta birilerini bu yolla rahatsız etmeyi de çok seviyorum. Okuyup da “Düzelt şunu,yazma böyle,etme şöyle” diyenler çok oldu tek cevabım “Sanene,benim sitem” oldu. Sitemi neden sevdiğimi de keşfettim sonradan; En kendim olduğum,en bölünmeden, yanlış anlaşılmayı en aza indirerek birşeyler anlatabildiğim yer burası. Bunları paylaşmak da hoşuma gidiyor ama daha çok okunsun,okuyan mutlu olsun diye bu zevkimden kendimi mahrum etmeye de hiç niyetim yok.

Ne de olsa bu iş Kişisel bir intihar.

Yeri gelmişken (bunlar için ayrı yazı yazmaya gerek yok diye düşündüm de) E.S.R.M.O.K ne demek diye soranlar vardı belki soramayanlar da olmuştur diye söyleyeyim dedim; En Sevdiği Renk Mor Olan Kadın demek .

Kişisel Bir İntihar kategorisi altındaki S&C ise Sex and the City’den gelmekte,kadın erkek şeylerini falan kurcalamakta.

Kişisel Bir İntihar kategorisindeki yazılar da güncel olaylardı,benim derin düşüncelerimdi falan öyle şey edilmekte. Yani site içindeki intiharların en şiddetlilerinin barındığı yer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder