Kim gidecek?

Abimle olan her konuşmada konu bir şekilde gelir onlara. Onlar kim mi; dinin tüm insanlar için zorunlu ve aynı olduğuna inanan, herkesin bunu yaşaması gerektiğini savunan ve bunu sadece düşüncede bırakmayan,aksi davrananları eleştiren yobaz kitle. Ben kendilerine aynı zamanda AKP piçleri de derim.

Dinin kişisel bir mevzu olduğunu idrâk edecek beyin yapısına sahip olmadıkları için dini kuralların devlet kanunu olmasını isterler; şer-i düzen. Bu düzen onların kişisel hayatında uyabileceği kurallar olabilir,onlar zaten uyuyor olabilir ama bu onlara yetmez,herkes öyle yaşamalıdır.

Oruç tutmayanın başı vurulmalı,zina edenin çükü kesilmeli,içki içenin karaciğeri oyulmalıdır onlara göre. Neden? Çünkü öyle yaşamayan dinsiz imansızlar onlara mahalle baskısı uyguluyormuş. Sayın boşbakan RTE’nin de buyurduğu gibi; “Bu ülkede içki içen değil aslın ’siz için ben içmiyorum’ diyen baskı görüyormuş” bunu söylediği sırada diğer kanalda da alkol satın aldığı için dövülen bir vatandaşın görüntüsü vardı üstelik.

Bu yobazlar yüzünden dinin gerektiği gibi yaşayan,kimselere bulaşmayan,kendi halindeki insanlar da yobaz görünüyor. Esas bölücülük burada zaten. Türkiye ikiye ayrılmaya başlıyor bu yobazlar ve onlara hassiktir lan çekenler. Ancak durumun vehameti şurada ki; televizyona çıkıp Atatürk’e sayıp sövmesine,İngiliz mandasını istemelerine,şer-i düzeni benimsediklerini söylemelerine ve bu konuda hiç bir kanuni işlem yapılmamasına rağmen hala özgür olmadıklarını söylemeleri. İstedikleri düzende mi özgür olabilecekler? Kendisini yönetecek kişiyi seçme hakkı varken, insan yerine konulup haklar elde etmişken resmen “Gel buyur ben bunları kaldıramıyorum beni köpek gibi yönet,ez” demekten başka birşey değil bu.

Biz konuşurken laf arasında ben “Arabistana falan gitseler de kurtulsak” dedim ama düşünmedim de değil bir an, iş dayanılmaz bir raddeye gelirse kim gidecek?

80 darbesini ve sonrasını düşünelim; şu an hala Türkiye’de yaşamaya devam eden o dönemin ateşli gençlerinden kaçı hala “dava adamı”? Okulun kapısına “Bu adamı okula almayın” diye astıkları posterde yer alan adam bugün onun Cumhurbaşkanı iken kaçının sesi çıkıyor? Yurtdışına kaçanlara girmiyorum bile. Eee? hani baskılar sizi yıldıramazdı? Yorgun demokratlar.

Onlar şuan Yorgun demokrat da bundan 10 yıl sonra biz nerede ne halde olacaz merak ediyorum. Başbakanlık koltuğunda imam hatipli var hem de “Elhamdülillah şeriatçıyız“, “Tutturmuşlar laiklik elden gidiyor diye. Yahu millet istedikten sonra laiklik tabii elden gidecek!” diyen bir imam hatipli.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları