cıvıltısı bol,eğlencesi bol

Twitter dünyayı kasıp kavursa da hala ülkemizde pek yaygın değil. Teoride “Ne gerek var ki” hissi uyandıran,pratikde döktürmemizi sağlayan bir site kendileri.

Twitter, Facebook’un durum özelliğinden ibaret,fotoğraf albümü,kişisel bilgi falan yok sadece durum. İsteyenler adlarını,sitelerini,kısa biyografilerini falan da yazabiliyor ancak o kadar. Sadece profil fotoğrafınız ve onun büyük haliyle sizi görebiliyorlar,değiştirdiğiniz takdirde eski yüklediğiniz de sistemden siliniyor. İstediğin kişiyi takip ediyorsun,durum bildirdiğinde sayfada görünüyor. Bunun yanı sıra durumların altına değil,üye adının başına @ koyarak üyelerle konuşabiliyorsun.

160 karakterle sınırlı durum bildirimi garip bir eğlence yaşatıyor insana,sebepsiz.

Bir kaç gündür daha da yoğun takılıyorum siteye,bunda arkadaşlar arasında kullanımın yaygınlaşmasının da etkisi var yoksa gir şunu yapıyorum bunu yapıyorum de o çok keyif vermiyor. Sitenin bence kullanımını en çok etkileyen malaklığı üye adını aklınızda tutmak zorunda olmanız. @asi_karamelek yazmakta bir sakınca yok ancak bunun dünyaca ünlü insanları,malak malak nickler alan arkadaşları da var.Kopyala yapıştır tekniğini kullanıyorum ben ancak şöyel de bir önerim var; harfleri yazdıkça altta listelensin.(Bkz:Facebook tag)

Kuşkusuz Twitter’ın en meşhur üyesi Ashton Kutcher,hatta Twitter’ı o meşhur etti desek daha doğru olur. Kendisinin an itibari işe 3,289,985 takipçisi var inanmayan baksın. Ancak ben artık kendisini takip etmiyorum çünkü onun tweetslerinden kimseninkileri göremez oldum. Merak edip ne yazıyor acaba diye çevirmeye çalışmışlığım da yok ama bir gönderisinde karısı Demi Moore’un poposunun fotoğrafını koyduğunu dünya alem biliyor.

Dünya starları arasında pek bir meşhur bu dalga; Pink(ki benim şuan takip ettiğim tek Dünya starı), Katty Perry,Muse,50 Cent(bu böyle gider) bizim yerlilerden Sertab Erener ve Demir Demirkan ilk kullananlardanmış.

Siz de katılın,tweetsleyin,flowlayın,falanlayın,filanlayın girdiğinizde de beni bulmayı ihmal etmeyin tamam mı? :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları