“Buz”luğum “Senin Eserin”

Buz Türk rock dünyasının son yıllardaki en iyi gruplarından biridir benim için. Yeterli ilgiyi görmemiş olması grubu müzikten soğutmuş olacak ki bayadır ortalarda yoklar.2009 yılında yeni albümlerini yayınlayacaklarmış.

Buz, adını ilk albümü Senin Eserin ile bütünleştiren bir alt mesajdan almakta. Saflığın ve berraklığın en güçlü sembolü olan suyun dış dünyanın etkisiyle sertleşip soğukluğun ve kasvetin simgesi olan buza dönüşmesinden gelir grubun adı. Albümlerinin adı da Senin Eserin olunca azıcık düşünen kafalarda sağlam bir yer edinmekteydi.

Albümleri 2006 yılında Tarkan Gözübüyük gibi bir devin elinden çıkmıştı ve kesinlikle harika bir albümdü.

Girmiştin ya kanıma deniz kenarında,gözlerine baktığımda susmuştun ya. Mavi mavi,büyüleyici bakarsın ya zaman durduğunda. Ellerini tutmuştum,içime çekip sevmiştim ya; o an dedim "Dursun dünya.Seni seviyorum, senden fazla. Gözlerine baktığımda susmuştun ya özlediğim o şehirin sokaklarında,zaman durduğunda. Ellerini tutmuştum,içime çekip sevmiştim ya; o an dedim "Dursun dünya. Seni seviyorum,senden fazla"

Ancak albümde yer almayan "Senden Fazla" duyduğum andan beri bende başka başka hisler uyandıran bir çalışma. Bilen bilir ben kafasında bin tilki dönen,bunları birleştirip "Abi bunu çekiyoruz" diyip de bir türlü çekemeyen bir insanım, çeşitli aksilikler falanlar filanlar sebebiyle de konumuz bu değil. İşte bu "Çekiyoruz" dediğim halde çekemediğim ama ne kadar zaman geçerse geçsin bende hala aynı hissi uyandıran,dinlerken gözümün önünde film akımına sebebiyet veren,kafamda bana klip çektiren bu şahane şarkıyı paylaşmak istedim sizlerle. Şimdilik sadece söz çünkü Patavatsız Köstebek hala yazı yazmadı ben de hala eklenti bulup da şu yazılara müzik ekleyemiyorum :) O da olur,gün olur devran döner Kıvıl yazılara şarkı ekleyebilir :) :)

Bu arada şarkıya ve Mavi mavi,büyüleyici bakan adama aynı dönemde bir kaç hafta farkla sarmış olmamın tesadüfi bir durum olduğunu kabul etmek ve hayatıma öyle devam etmek istiyorum :) Zira aksi halde sırf şarkının büyüsüyle herife taktığımı ya da bunun ilahi bir mesaj olduğuna inanıcam ki bu tip düşünceler benim açımdan çok tehlikelidir çünkü fazlasıyla inanırım (Yani ilahi mesaj olduğuna :P )

Her neyse gruba tekrar dönüp yazıya son noktayı koymak isterim. Senin Eserin albümü, aralarda çıkarttıkları şarkılar ve yer aldıkları diğer projelerle Buz grubu medya ilgisi görmese de en azından benim gündemimde her zaman yer edinmekte,sevilmekte,takip edilmekte,saygı duyulmaktadır :) Dinlemeyeniniz varsa bu şarkı dışında bir de Nefretim Kederimden,Vajina,Herşey Bitti,Hep Aynı,Sen de Gitme,Omzundaki Yük,Yeni Bir Son,Bugün Son,Yalnızlık ve Kör Yarış'ı özellikle bir dinlesin (Albümü saydım ama olsun :P )

Kalbinizin bütün soğukluklara rağmen buzlaşmaması,kulağınızın Buzsuz kalmaması dileğiyle...

~Buzdan seçmeler~

  • Vazgeçtim kendimden,sen gel diye kendine (Omzundaki Yük)
  • Kaybolduk boşlukta (yoklukta) ben yandım,sen kaçtın (Omzundaki Yük)
  • Geçmişin hiçbir önemi yok,gelecekse ucu karanlık bir yol (Bugün Son)
  • Yalnızlık çok acı,tam da "Sen,ben" olmuşken (Yalnızlık)
  • Yalnızlık sus payı yok olmak varoldukça,aptallık her zaman kalplerin donuklaşması(Yalnızlık)
  • Vaad ettiğin herşey gibi korkularım da senin eserin (Sen de Gitme)
  • Beni getirdin bu dünyaya ama kaçtığım herşey burda (Sen de Gitme)
  • Günah dolu bu vücut neden doymak bilmez? (Nefretim Kederimden)
  • Bu son olsun, yüreğim huzur bulsun,daha fazla nefret edemem kendimden. Yarınları öldürdüm nefretim kederimden(Nefretim Kederimden)
  • Yepyeni bir hayat bekliyor beni bilinmeyen.İçimde umut var,belki de yeni bir son (Yeni Bir Son)
  • Senle ben,geçmişte "Biz"ken, biz de bittik neden? (Yeni Bir Son)
  • Daha çok yolumuz var aslında,aldatmanın koynunda (Yeni Bir Son)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları