27 Ağustos 2009 Perşembe

Beni yemek isteyen bir adam arıyorum

Hatun milletini anlamıyorum kardeşim, hem de kendim hatun olduğum halde. Bu dizi/film karakterlerine olan saplantılarına bir derece alışmışken, bu karakterler gibi sevgili arayışını yeni yeni kabullenmişken bu Edward çılgınlığını aklım almıyor.

Bir kere bu karaktere geçmeden bu filmlerdeki karaktere ve oyuncuya abayı yakma durumu için şunu söylemem lazım; Kızlar! Bu filmlerde ayıldığınız bayıldığınız adamlar gerçek hayatta yok,kabul edin artık. Sevgilinizi o karakterlerle kıyaslamayın, öyle bir adam beklemeyin,onu oynayana tapmayın çünkü onu oynayan da öyle bir adam değil. Oynadığı karakter de gerçekçi değil ki o kadar tutuyor, böyle adamlar olsa siz gidip filme apışmazsınız değil mi? Azıcık gerçekçi olun lütfen.

Karakterimiz Edward Cullen’e ve filmimiz Alacakaranlığa gelirsek. Neyine hasta oldunuz ya bu aşkın? Kızı yemek istiyor adam. Karşınıza geçip size öküz öküz bakan biri için “Abi yicekmiş gibi bakıyor mal” diyorsunuz da bu adam niye size romantik geliyor? Peki vampir olduğunu bildiğiniz ve sizi yemek istediğini açıkça söyleyen bir erkeğe gerçekten güvenecek misiniz? Daha ilişki içinde tamamen güvenemiyoruz buna nasıl güvenelim?

Sizi sırtına alıp tepelere çıkartıp “Bak ben güneşte parlıyorum elmas gibi, al bozdur beni iyi para yaparsın” deme ihtimaline mi kapıldınız yav?

Filmi çok geç izlediğim için ve filmin tek anlattığı bu sado mazo aşk olduğu için yazmayı erteledim sürekli. Filmi ayakta tutan tek şey bu apışıp kalan kızların saplantısıydı çünkü, ben yazıyı yazdıkdan iki gün sonra biter nasılsa dedim ama bitmiyor lanet olası.

Yeni film New Moon‘un tanıtımında gördüğümüz kadarıyla bu aşk bitmiş yerini kurtadam aşkı almış, şimdi herkes Jacop Black’e aşık olacak tahminimce. İlk filmde sürekli Edward’dan uzak durmasını söylüyordu Bella’ya. Bella sonunda terkediliyor,Jacop ile yakınlaşıyor. Eee öbür filmde ne olacak? Jacop ve Edward aşkı mı? O da imkansız sonuçta kurtadamlar ve vampirler düşmanlardır. Evet böyle bir aşk filmi istiyorum,götü yiyen yapsın.

Hadi herşeyi geçtim;adamdan,konudan,bunun hayali olmasından falan hepsini bir kenara koydum tamam. Başkasına duyulan aşkı neden kıskanıyorsunuz? Neden Bella’nın yerinde olmak istiyorsunuz? Zaten başkasına aşık adamlar kızlar için her zaman ilgi çekicidir,hele evlilerse. Nedeni şöyle açıklanabilir; birini bu kadar sevebiliyorsa beni de sever, bir sevgilisi varsa demek ki herifte birşey var. Sırf kızlarla tanışmak için alyans takan adamlar var. Barda falan telefonda sevgilisiyle konuşur gibi yapıp dikkat çekmeye çalışanlar bile var.

Başka bir sebep de hatunların rekabet aşkı. Tercih edilen olmak hoşlarına gider. Sevgilisini onun için bırakan ya da karısını onun için bırakan bir erkek kadar kulağa hoş gelen birşey olamaz bu tipler için ama amaç burda erkeği değil belki diğer tarafın haberinin bile olmadığı bu yarışı kazanmaktır. Haberi yoksa zaten bir süre sonra ikinci kadın gider ona haber verir :)

Bir filmden bu kadar tez yeter. Size bol aydınlık günler; karanlık ya da ay ışığı olmadan… güneşli :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder