Aldat(ıl)mak

İnternette gezinirken bulduğum bir haberi aktarıyorum şimdi size. Daha önce de okumuştum da o zamanlar bloger değildim :)

Şimdi efendim “aldatmak” kavramı kişiden kişiye değişen birşeydir zaten de iki cins bu işe nasıl bakıyor acaba diye araştırmışlar,ilginç bir sonuca ulaşmışlar; kadınlar duygusal,erkekler fiziksel aldatmaya karşıymış yani kadın için “Yatsın,kalksın ama birşey hissetmesin“den ibaretken durum erkek için “İsterse aşkından ölsün de elleşmesin“miş.

Bana sorarsanız ben de bu konuda hemcinslerimden yanayım. Benim için de aldatma yatakta değil yürekte başlamakta. Yoksa tek gecelik sevişmenin nesi aldatma,takmam bile. Ama şimdi bazı noktalar var onu bile aldatmaya çeviren. Şöyle ki;

  1. Tanıdığım biri olmamalı. Ne dost ne düşman.
  2. Başkasından duymamalıyım,sadece benden değil herkesden sakla.
  3. Bu tek gece binbir gece masallarına dönerse iş başka boyuta geçer istersen hiçbirşey hissetme o da aldatma olur.

Aldatılan tarafından durum ne kadar acıysa aldatan tarafından da o kadar acıdır. Şimdi siz sanıyorsunuz ki aldatan işin keyfinde,hiçbirşey umrunda değil,kim ne halde düşünmüş değil falan. Yok öyle birşey,bir arkadaşım var da aldatan ondan biliyorum (Ben işemedim,Miki işedi). Tabi ki aldatılanın trajedisini de inkar etmemek lazım, hadi aldatan kendi kendini düşürdüğü durumun acısını çekiyor,garibim aldatılanın ne suçu var o malla birlikte olmak dışında.

Peki bir de güzel güzel listeler yapalım tam olsun;

En iyi aldat(ıl)ma filmleri;

  1. Sadakatsiz
  2. Mustafa Hakkında Herşey
  3. Kadınlar Hakkında Herşey
  4. Telefon Kulübesi
  5. Erkekler Ne Söyler Kadınlar Ne Anlar

En iyi aldat(ıl)ma şarkıları;

  1. Aşk Herşeyi Affeder Mi?-Özlem Tekin
  2. Gönülçelen-Teoman
  3. Mavi Kuş ile Küçük Kız-Teoman
  4. Herşey Rağmen-Hepsi
  5. Yangın Yeminler-Işın Karaca

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları