3G çılgınlığı

GirdimGezdimGördüm Teknolojisi 3G önce reklamlarıyla şimdi de haberleriyle merakta bırakmakta. Turkcell halkını tanıyor ki slolganını "Merak ne güzel şey" yapmış ancak reklam sıkıcı ötesi.

Vodafone,Avea ve Türkcell aynı gün hizmetlerini açtı,kampanyalarını hızlandırdı. Televizyon reklamları dışında standlarla da müşteri çekmeye çalışıyorlar işte :)

Demin cnetturkiye adresinden Vodafone'un 3G reklamından bahseden bir haber okudum ve sadece "Oha" diyebildim hemencik de sizle paylaşıyorum. Fotoğrafta da görüldüğü gibi panolara yerleştirdikleri bir sandelyeye üstünde oturup vodafone 3G hizmetini kullanan elemanlar yerleştirilmiş. Reklam dünyası her geçen gün beni şaşırtmakta zaten :) Standlar falan tamam da çocuğu panoya asmanın ne mantığı vardı yav :)

Eleman açısından bakarsak da güzel birşey aslında muhtemelen evde oturup boş boş internette gezineceğine yine aynı işlemi yaparak para kazanıyor. Ama ne bileyim işlek bir caddede yerden yaklaşık bir buçuk metre yükseklikte oturarak internete girmek tuhaf birşey herhalde :) Acaba Vodafone bize "Ayağınızı yerden kesecek hız bizde" mi demeye çalışıyor? Olabilir bak böyle bakınca mantıklı geldi bir an :)

Genel olarak 3G'ye bakarsam da benim için sadece kablosuz modemi işe yarar zira benim canım telefonum desteklemiyormuş :) İnternete falan giriyo ama gel 3G ol de yok,şirin şey :)

Ben de doğal olarak sadece USB Modemleri araştırdım. Zira Berk arkadaşımızın çıktığı gün duyurduğu gibi TTNet hızının çok çok üstündeymiş kendisi(3G için demişti onu modem de öyledir herhalde :S ) kablosuz olması da işin içine girince güzel oluyor tabi :)

3 GSM operatörünün de sitelerine baktım ve gördüğüm manzara karşısında şaşırdım. Türkcell hiçbir zaman kalitesinden şüphe etmediğim ama "kazıkçı" olduğu gerçeğini de inkar etmediğim bir firmayken şu an içlerinde en uygunu.

Avea 2 GB (35 TL/Aylık) ve 6 GB(55 TL/Aylık) paketleri sunmuş ikisi de 12 aylık. Ancak gel gelelim Avea'nın telefondaki kapsama alanı sorunu bütün kullanıcıların belasıyken Avea'ya güvenip böyle bir kampanyasına para yatırmak aptallık olur. Ancak Avea gene kurnazlığını yapmış. Malum Avea pek çok konser ve etkinliğin ana sponsoru ayrıca yılın belli dönemlerinde kendi organizasyonlarını da yapıyor. 3G kullanıcılarına konserleri canlı izleme olanağı sunmuş zeki şey. Konser afişinde gördüm onu da sitede bir şey bulamadım konuyla ilgili.

Vodafone 1 GB(30 TL/Aylık) ve 5GB(45 TL/Aylık) paketlerini 12,18,24 aylık sunmuş. Bunlar hala hangi ülkeden şirket aldığının farkında değil bence :) Ama 18 ve ya 24 aylık paketleri alanların ilk 3 ay sabit ücreti onlardanmış.

Gelelim gözlerimi yaşartan Turkcell'e 1 GB(29 TL/Aylık) 4 GB(39 TL/Aylık) 8 GB(69 TL/Aylık) ancak ilk 3 ay kampanya fiyatları 1 GB ve 4 GB'da 19 TL ayrıca eklemek isterim ki en güzel modem tasarımı da Turkcell'in. Ayrıca Erdil Yaşaroğlu'nun da yer aldığı internet sitesi de bu üç operatör içinde en iyi site bence. Televizyon reklamı neden bu kadar sıkıcı diye düşünüyorum şimdi de.

Şu an internette,sözlüklerde falan gördüğüm kadarıyla herkes geçmek için sınırsız paket gelmesini beklemekte. Valla millet iptal ettirecek ADSL üyeliğini falan geçecek.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları