Benim küçük orospum

Bir süredir yazı mazı yazmıyordum ve çok basit bir sebebi vardı: Benim küçük orospum

Kendisi 1 yılını doldurmayan laptbobum olup daha taze gelin statüsünden çıkmadan bozulmaya meil etmiş bir orospu :) Ama severim kendisini. Kaltak maltak ama iyi kızdır :)

Şimdi bu küçük orospu durduk yere kapanmaya başladı ve bir yerden sonra tahammül edilmez oldu. Girdiğin dosya .exe oluyor falan derken benim Süperman sevgilim dedi "Getir bi format çakayım" Tamam aşkım çakan ellerin dert görmesin :)

O aşaması bile işkenceydi. Sen format sırasında kapan. Açalım tekrar format atalım,driverlar bulunmasın,bulunanlar uymasın falan derken (tabi bu arada kendisi Burak abisinde kaldı) Burak bir aradı çıldırmış durumda. Lan bu herifi ben daha çıldırtamadım sen nasıl becerdin küçük orospum? :) Bi bağardım orospuya telefonda ekran kartı şıp oluvermiş :) Sıradaki arıza ses yok! Dedim "Çok bağardım korktu sesini çıkaramıyor.Boşver getir onu sonra hallederiz." ama bu orospu sahibine çekmiş illa bi şekilde alacak intikamını :) Sen git etraftaki bütün ağları gör bi bizim evin ağını görme. Görmemek de değil hee listede gösteriyo ama bağlanmıyo,bir nevi gösterip elletmiyor :)

Üst kat komşumuz da bizim bağlantıdan giriyor internete,ona da öğlen öyle olmuş halletmiş. "Ben gelip yaparım" dedi,tamam buyur gel :) Apartmanın suyu 4 gün gitti,1 gün boyunca elektrik gitti de şu adamın bir kere laf ettiğini duymadım ama gelin görün benim orospumla yaklaşık yarım saat uğraştıkdan sonra o adamı da çıldırttı :)

Bilgisayarcı bir arkadaşımızı soktuk devreye;İbo. İbo ki koskoca şirketin ağından cartına curtuna kadar bir çırpıda halleden adam 45 dakika ter döktü,modemi resetledi,yaptı etti de olmadı,aldı götürdü.

İbocuğum tekrar format atmış kendisine,şimdilik uslu bir ev kızı o :) Ama biliyorum yapacak birşey gene...

Herşeye rağmen seni seviyorum küçük orospum (=

Not: Çok duygusal bir bilgisayardır. Kızdığın anda kilitlenir,sevdiğin anda takır takır çalışır. Bi virüs girmişti içine ondan bir manyaklaşmıştı ama şimdi aramız iyi :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları