Yeryüzündeki en büyük tesadüf

Ne derseniz diyin bence dünyadaki en büyük tesadüf sevdiğiniz ve sizi sevenin aynı kişi olmasıdır. Herkesin yaşayamayacağı bu tesadüfü yaşayıp yaşayamadığımı düşünüyorum şimdi.

Yaşattın mı bana ey sevgili? Ben ki hep yarım kalan şarapları içen hatun seni tamamlayabildim mi ki aklımda başkası olmadan?

Biz ki sevdiğinden bile emin olamayan insanoğlu,karşımızdakini oyalayan… Nereye kadar? Alt tarafı iki kelime,üst tarafı binbir sorumluluk. “Seni seviyorum” ne zor çıkar ağzımızdan.

Peki Niye kırık bu kadar? Herşeyi üstünüze yıkan insanoğlu… Herşeyden sen sorumlusun,onun kararsızlığından,kendinden emin olamamasından bile…

Suçlama artık beni… Benim suçum değil senin geçmişinin izleri. Ben kanatmadım seni,güvensizliğin benden değil! Kimdense ona sor hesabını,benden değil. Tamam ben de senin istediğin gibi değilim. Durup seni bekleyemem. Gel diye yalvarmam!

Ey sevgili! Gör sevdiğin kadını… Şimdi sadece sen… Sen… Herşeye rağmen yanımda olan,elimi tutan sen…

Ey bloger insan… Aşıksın,seviyorsun,sarhoşsun… Tamam dönme o zaman

Ey güzel gözlü güzel çocuk…. Gel desen saçma

Ey bunu okuyan konu dışı insan… Ne yazdığımı ben de bilmiyorum. İçimden geldi sadece

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları