Bu aşkın ızdırabını….

Harbiden bu aşkın ızdırabının taaaaaaaaa amına koyayım…. Hatta komple aşkın amına koyayım…

Nedir lan aşk? Neee? Tarifi olamayan birşeyin varlığına niye inanayım? İnanmıyorum aşka meşke… Aşk dediğin sikme/sikilme isteği bu kadar da basit işte. Yok için kıpraşmış,yok kendini titreşime almışsın palavra vibratörünün titreşimidir o.

Kim mutlu edebilir ki seni varlığıyla? Kim sadece hayatında diye tatmin edebilir? Kim sadece onu istediğin için değerli olabilir.

Nedir ki “Seni seviyorum” Basit iki kelime ve gizli özneden ibaret oysa ki. Neden duysım var bu kadar?

Egonu mu şişiriyorsun sevilerek? Hangi senin kıymeti bilindi bu güne dek?Kıymete binmek mi amacın yoksa? Daha güzel yollardan hallet.

Aklımda türlü bilmece… Bu aşkın ızdırabını

Ne istiyorsun benden daha fazla? Ne çekiyor canın benden başka? Benden ve benim türümden…

Neyim senin için,senin hayatında? Bir gülücük,bir delikten başka?

Neden hala seninleyim ben? Beni sevenlerin dışında…

Nasıl yaptın bunları? Bu aşkın ızdırabını

İstediğin ne ki senin? Ben mi?

Bunca yıl kanımla doydun,canımı mı alacaksın?

Sigaramı da bitirdin,beni de… Söz vermiştin almaya

Sabaha kalmadı tek bir dal oysa

İçime çekmek isyiyor canım… Sigara dumanını da seni de…

Tekila al bana bir şişe,iki shot bardakla birlikte

Krep yap bana tavada…

Kimse birşey duymasın… Nasıl yaptın bunları? Bu aşkın ızdırabını…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Güçlü Kadın Şarkıları